Party In My Iggy Full Versiyonu!

Merhaba arkadaşlar, ben Bynum10. Bildiğiniz gibi Club Penguin "Party In My Iggy" adlı şarkıyı paylaşmıştı ama kısaydı. Yine de bazılarımız o kısasını bile çok sevmişti. O arkadaşlara müjde, full versiyonunu paylaşacağım! Uzatmadan geçelim:


Harika bir şarkı! Hele full versiyonu çok sevdim! İglu müziği olarak gelirse şaşırmam çünkü tam bir parti şarkısı ve adı üstünde, "Party In My Iggy" :D



Evet, bu kadardı. Bence harika olmuş bu müzik. Ya sizce?

- Bynum10 (Bu kayıtı bulmamı sağlayan Kamran arkadaşıma teşekkür ederim.)

4 yorum:

  1. Çok güzel Anchors Aweigh'dan güzel olamaz ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence çok güzel ama ghost just wanna dance veya anchors Aweigh 'in yerini alamaz. Ben Eray Eren'e katılıyorum. Party in my iggy'nin full şarkısını ilk defa dinledim .Teşekkürler Bynum 10 , teşekkürler club penguin adası. :D

      Sil
  2. Ghosts Just Wanna Dance nin yerini asla tutamaz. Ghosts Just Wanna Dance çok güzel bir şarkı

    YanıtlaSil